سیاوش قمیشی-نوازش

 این آهنگ،عجیب حال الان منه...با توئم...میشه...؟

 

میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم؟

میشه ببندی بالمو؟ آخه شکسته بالم...

می فهمی چی میگم بهت؟...می بینی خستگیمو؟

میشه بذارم پیش تو چند روزی زندگیمو؟

میشه بشینی پیشم و یه شعر برام بخونی؟

امشب یکم تنها شدم...میشه پیشم بمونی...؟

انگار یه بغضی تو گلوم داره شکسته میشه

این جوری که پلکای تو هی باز و بسته میشه

 

میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم؟

میشه ببندی بالمو؟...آخه شکسته بالم...

 



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت1:58---7 شهريور 1392
هه هه هه...دیگه انقدم تپل نیستم خداییش!!!
پاسخ:اگه همین جوری پیش بری از اینم بدتر میشی!


negin
ساعت1:19---6 شهريور 1392
خیلی بدجنسی...حالا بیا و خوبی کن! پشیمونم کردی! اصلا همون منتظر باشی بهتره!
پاسخ:عکس پیدا کنم عوضش می کنم بی جنبه!


negin
ساعت23:27---5 شهريور 1392
ای بابا! پس من کجام؟!؟!من اعتراض دارم!یعنی چی؟!؟!!!برو بابا!
پاسخ:منتظرما...کی میرسی؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392 | 22:29 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.